Середа, 22.11.2017, 14:06
Вітаю Вас Гість | RSS | Головна | Каталог статей | Реєстрація | Вхід
» Меню сайту

» Категорії розділу
Сесія ради [108]
Координаційна рада [95]
Постійні комісії [171]
Культура [362]
Спорт [84]
Виїзний прийом [124]
1
Освіта [326]
1
З апаратної [46]
Охорона здоров"я [6]

»





» Наше опитування
Оцінка сайту
Всього відповідей: 217

» Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Статті » Публікації » Освіта

Інформує податкова

ВІД СПЛАТИ ЄДИНОГО ПОДАТКУ МІСЦЕВІ ГРОМАДИ ОТРИМАЛИ МАЙЖЕ 13 МІЛЬЙОНІВ ГРИВЕНЬ

Єдиний податок від малого підприємництва належить до тих податкових платежів, надходження якого стабільно і суттєво поповнюють бюджети місцевих громад. 
За дев’ять місяців 2017 року платники податків Кобеляцького відділення Кременчуцької ОДПІ, які обрали спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, перерахували до місцевих бюджетів 12 мільйонів 578 тисяч гривень єдиного податку.
За словами заступника начальника Кременчуцької ОДПІ – начальника Козельщинського відділення Тетяни Вітер 42 відсотки із цієї суми, а це більш ніж 6 млн.грн. – це внесок фізичних осіб. На долю юридичних осіб-спрощенців припадає 7,3 млн. грн., з яких 6,3 млн.грн. – надходження від сільгосптоваровиробників. 
Куратор відділення підкреслює, що до минулорічного показника загальна сума перерахованого у місцеві скарбнички єдиного податку зросла на 64 відсотки. Відтак, лише за рахунок приросту єдиного податку на свої потреби громади отримали майже на 5,0 млн.грн. більше ніж за січень-вересень 2016 року. 
Станом на 01.10.2017 на податковому обліку в Кобеляцькому відділенні Кременчуцькій ОДПІ перебуває майже 1 тисяча суб’єктів підприємницької діяльності, які застосовують спрощену систему оподаткування: 96 - юридичних осіб та 895 – фізичних осіб-підприємців. 

МАЙЖЕ 48 ТИСЯЧ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ НАДАНО КРЕМЕНЧУЦЬКИМИ ПОДАТКІВЦЯМИ ЗА ДЕВ’ЯТЬ МІСЯЦІВ 2017 РОКУ
Надання адміністративних послуг є одним з основним завдання держаних податкових інспекцій. 
Впродовж 9 місяців 2017 року в Центрах обслуговування платників Кременчуцької ОДПІ та її відділень (5 Центрів обслуговування платників) надано 47 772 адміністративні послуги. 
Серед адміністративних послуг найбільш запитуваною є видача картки платника та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб платників податків, що складає 47 відсотків від загальної кількості наданих адміністративних послуг або 22 451 звернення. 
Часто запитуваними є також такі адміністративні послуги: 
- видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків – 8 523 звернення;
-  надання витягу з реєстру платників єдиного податку - звернулось 4 271 суб’єкт господарювання; 
- реєстрація платника єдиного податку – 2 864 звернення;
- реєстрація книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платниками єдиного податку - 2 553
- реєстрація реєстраторів розрахункових операцій, розрахункових книжок та книг обліку розрахункових операцій, звернулось 4 008 суб’єктів господарювання;
-  видача довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету – 1 103 звернення;, 
Працівниками ЦОП окрім адміністративних послуг надають усні консультативні та інформаційні послуги. Також в ЦОП надаються послуги з приймання звітності, поданої виключно на паперових носіях та приймання звітності, поданої на паперових носіях із додаванням копій, підготовлених на електронних носіях. 
Нагадуємо, з повним переліком адміністративних послуг, які надаються Центрами обслуговування платників, можна ознайомитися за посиланням на субсайті Територіальні органи ДФС у Полтавської області: http://poltava.sfs.gov.ua/okremi-storinki/tsentri-obslugovuvannya-platnikiv-poda/, а також на інформаційних стендах Центрів обслуговування платників. 

19 ЖОВТНЯ - ГРАНИЧНИЙ ТЕРМІН СПЛАТИ ЄДИНОГО ВНЕСКУ ЗА СЕБЕ ПРИВАТНИМИ ПІДПРИЄМЦЯМИ – СПРОЩЕНЦЯМИ 
Платники єдиного внеску, зазначені у п. 4 частини першої ст. 4 Закону України від 08 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» зі змінами та доповненнями (далі – Закон № 2464). Фізичні особи - підприємці – платники єдиного податку зобов’язані сплачувати єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄСВ), нарахований за календарний квартал, до 20 числа місяця, що настає за кварталом, за який сплачується єдиний внесок (абзац третій частини восьмої ст. 9 Закону № 2464). 
Згідно з п.п. 2 п. 6 розд. ІV Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 20.04.2015 № 449 (далі – Інструкція № 449), ФОП – платники єдиного податку можуть сплачувати ЄСВ у вигляді авансового платежу в розмірі, який самостійно визначили, до 20 числа кожного місяця поточного кварталу. При цьому суми ЄСВ, сплачені у вигляді авансових платежів, ураховуються платником при остаточному розрахунку, який здійснюється ним за календарний квартал до 20 числа місяця, що настає за кварталом, за який сплачується єдиний внесок. 
Пунктом 11 розд. ІV Інструкції № 449 встановлено, що у разі якщо останній день строків сплати ЄСВ припадає на вихідний або святковий день, останнім днем таких строків сплати ЄСВ вважається перший робочий день, що настає за вихідним або святковим днем. 
Таким чином, граничний термін сплати ЄСВ за себе ФОП, які застосовують спрощену систему оподаткування – 19 число місяця, що настає за кварталом, за який сплачується ЄСВ. 
У разі якщо останній день строків сплати ЄСВ припадає на вихідний або святковий день, останнім днем таких строків сплати ЄСВ вважається перший робочий день, що настає за вихідним або святковим днем. 
З цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі  ДФС України (дане роз’яснення у категорії 301). 

У КРЕМЕНЧУЦЬКІЙ ОДПІ ВІДБУВСЯ СЕМІНАР ДЛЯ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКІВ 
Днями у актовій залі Кременчуцької ОДПІ відбувся черговий семінар для платників податків, організований спільно з громадською організацією «Всеукраїнський бухгалтерський клуб» Полтавським представництвом Групи компаній «Баланс».
Учасники зібрання отримали нагоду дізнатись про практичні питання підготовки квартальної звітності, новації законодавства та останні роз’яснення ДФС України в частині оподаткування. 
Відкрила семінар  заступник начальника Кременчуцької ОДПІ Ірина Година, яка акцентувала увагу присутніх на важливості інформування громадськості про порядок справляння податків і зборів, про останні зміни в податковому законодавстві. Відмітила, що повний зал учасників є свідченням схвалення платниками податків традиції проведення спільних семінарів Кременчуцької ОДПІ та Полтавського представництва Групи компаній «Баланс». 
Ірина Година нагадала присутнім про зміни в функціональних повноваженнях ДПІ, зокрема, про те, що за ДПІ закріплено переважно надання сервісних послуг. Разом з тим, для адміністрування податків з юридичних та фізичних осіб території обслуговування Кременчуцької ОДПІ, в структурі ГУ ДФС у Полтавській області передбачені відповідні підрозділи, робочі місця працівників цих підрозділів визначені саме в приміщенні Кременчуцької ОДПІ.
Особливу увагу Ірина Година приділила питанню сплати земельного податку та податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. Вона повідомила, що громадяни, які не отримали повідомлення про сплату цих податків, але є потенційними платниками, чи  мають сумніви  щодо необхідності  оподаткування, звертаються до податкового органу для проведення звірки. Відтак принагідно запросила без зволікань звернутися до  податкової інспекції  для звірки даних. 
Заступник начальника інспекції закликала бухгалтерів чітко дотримуватись Порядку заповнення документів на переказ коштів у разі сплати податків, зборів та єдиного внеску, а також перевіряти інформацію про розрахункові рахунки для зарахування платежів.
Шеф-редактор видань «Баланс», «Бібліотека «Баланс» Ольга Целуйко поінформувала платників податків про перспективне законодавство та нововведення, як це в майбутньому може вплинути на роботу бухгалтера. Лектор висвітлила питання оплати праці, фінансової відповідальності за порушення законодавства про працю, особливостями оформлення трудових відносин, дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці. 
В свою чергу редактор видань «Баланс», "Бібліотека Баланс" Зінаїда Омельницька висвітлила питання зупинення реєстрації податкових накладних. Детально зупинилася на діях платників у разі зупинення реєстрації податкових накладних, правильності та повноти формування документів для їх розблокування. 
Наприкінці семінару усі бажаючі отримали відповідь на поставлені питання та мали змогу отримати практичні поради фахівців у застосуванні податкового та трудового законодавства.

ЗАТВЕРДЖЕНО РЕЄСТР ВЕЛИКИХ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКІВ НА 2018 РІК 
Державна фіскальна служба України наказом від 26.09.2017 №632 затвердила Реєстр великих платників на 2018 рік. Реєстр розміщено на офіційному веб-порталі ДФС України . 
Нагадаємо, що відповідно до Податкового кодексу України  великий платник податків — це юридична особа або постійне представництво нерезидента на території України, в якої обсяг доходу від усіх видів діяльності за останні чотири послідовні податкові (звітні) квартали перевищує 1 млрд грн або загальна сума платежів, сплачених до Державного бюджету України, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, за такий самий період перевищує 20 млн. грн. 
 Після включення платника податків до Реєстру великих платників й отримання повідомлення ДФС України про таке включення платник податків зобов’язаний стати на облік у контролюючому органі, що здійснює супроводження великих платників податків, з початку податкового періоду (календарного року), на який сформовано цей Реєстр. 

ЩО ДФС ВРАХОВУЄ ПРИ ПЛАНУВАННІ ФАКТИЧНИХ ПЕРЕВІРОК
Завдяки підвищенню рівня суспільної свідомості збільшилась кількість громадян, які вимагають видачу розрахункових документів під час проведення розрахунків за придбані товари або надані послуги. При цьому почастішали випадки інформування ДФС про зловживання з боку суб’єктів господарювання.
Слід зазначити, що органи Державної фіскальної служби при організації та проведенні контрольно-перевірочних заходів (як документальних, так і фактичних перевірок) застосовують виключно ризикоорієнтовані методи планування перевірок.
Так, ДФС з метою удосконалення організації контролю за проведенням розрахункових операцій розроблено перелік критеріїв відбору для перевірок суб'єктів господарювання, що здійснюють діяльність у сфері готівкового обігу.
Критерії поділені на три ступені ризику: високого, середнього та незначного. Усі без виключення фактичні перевірки в 2016 — 2017 рр. організовані за допомогою розроблених критеріїв.
Найбільше спрацювали такі ризики:
- наявність систематичних порушень Податкового кодексу, законів України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів», «Про ліцензування певних видів господарської діяльності», Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні тощо;
- сума виторгів господарського об'єкта є суттєво меншою, порівняно з сумою виторгів інших господарських об'єктів суб'єктів господарювання, які працюють на одній території, займаються однаковим видом діяльності і мають однакові умови для отримання доходу;
- інформація від правоохоронних органів, органів державної влади та громадян щодо порушень вимог законодавства на господарському об'єкті суб'єкта господарювання.
Використання критеріїв відбору для перевірок суб'єктів господарювання, що здійснюють діяльність у сфері готівкового обігу, є ефективним інструментом для відбору до перевірки платників податків щодо дотримання вимог чинного законодавства при проведенні розрахункових операцій.
ДФС звертає увагу керівників суб’єктів господарювання на обов’язковість дотримання вимог чинного законодавства України при проведенні готівкових розрахунків за реалізовані товари (надані послуги) та інших операцій з готівкою.

ДО УВАГИ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКУ НА ПРИБУТОК: ДЕКЛАРАЦІЯ ПОДАЄТЬСЯ ПІСЛЯ ПОДАННЯ ФІНАНСОВОЇ ЗВІТНОСТІ
Відповідно до повідомлення Державної фіскальної служби України платники податку на прибуток з базовим звітним періодом квартал мають можливість подання засобами Електронного кабінету платника Податкової декларації з податку на прибуток підприємств за формою, затвердженою наказом Мінфіну України від 20.10.2015 р. № 897 (у редакції наказу Мінфіну України від 28.04.2017 р.  № 467 (далі – Декларація))
Звертаємо увагу, що відповідно до вимог п. 46.2 ст. 46 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) платник податку на прибуток подає разом з Декларацією фінансову звітність, яка є невід’ємною її частиною.
Оскільки форма Декларації містить обов’язкові для заповнення позначки щодо наявності поданих до Декларації додатків — форм фінансової звітності (абзац 11 п. 48.3 ст. 48 Кодексу), то Декларація подається після подання фінансової звітності й отримання квитанцій щодо її прийняття.
Граничний термін подання Податкової декларації з податку на прибуток підприємств за ІІІ квартал 2017 р. — 09.11.2017 року

ЄДИНИЙ ВНЕСОК ПІДЛЯГАЄ СПЛАТІ НЕЗАЛЕЖНО ВІД ФІНАНСОВОГО СТАНУ ПЛАТНИКА 
Кременчуцька ОДПІ нагадує: правові та організаційні засади забезпечення збору та обліку єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, умови та порядок нарахування і сплати та повноваження органу, що здійснює його збір та ведення обліку, визначає Закон України від 08 липня 2010 року N 2464 "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування". 
За порушення норм законодавства про єдиний внесок до платників, на яких згідно з Законом N 2464 покладено обов'язок нараховувати, обчислювати та сплачувати єдиний внесок, застосовуються фінансові санкції відповідно до статті 25 цього Закону. 
Зокрема: 
за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску накладається штраф у розмірі 20 відсотків своєчасно не сплачених сум; 
за донарахування органом доходів і зборів або платником своєчасно не нарахованого єдиного внеску накладається штраф у розмірі 10 відсотків зазначеної суми за кожний повний або неповний звітний період, за який донараховано таку суму, але не більш як 50 відсотків суми донарахованого єдиного внеску; 
за несплату, неповну сплату або несвоєчасну сплату суми єдиного внеску одночасно з видачею сум виплат, на які нараховується єдиний внесок (авансових платежів), накладається штраф у розмірі 10 відсотків таких несплачених або несвоєчасно сплачених сум; тощо. 
Також на суму недоїмки нараховується пеня з розрахунку 0,1 відс. суми недоплати за кожний день прострочення платежу. 
Варто пам’ятати, що за порушення порядку нарахування, обчислення і строків сплати єдиного внеску посадові особи  підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності підприємці  або особи, які забезпечують себе роботою самостійно,  згідно зі ст. 165¹ Кодексу України про адміністративні правопорушення несуть ще й адміністративну відповідальність. 
Строк давності щодо нарахування, застосування та стягнення сум недоїмки, штрафів та нарахованої пені не застосовується (частина шістнадцята статті 25 Закону N 2464).  

ЧИ ПОТРІБНО ФІЗИЧНІЙ ОСОБІ - ПІДПРИЄМЦЮ У РАЗІ ПЕРЕВИЩЕННЯ У КАЛЕНДАРНОМУ РОЦІ ДОХОДУ ПОНАД 1,0 МЛН. ГРН. ЗАСТОСОВУВАТИ РЕЄСТРАТОР РОЗРАХУНКОВИХ ОПЕРАЦІЙ (ДАЛІ – РРО) 
Кременчуцька ОДПІ інформує, що правові засади застосування РРО у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг визначено Законом України від 06.07.1995 №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі – Закон №265), дія якого поширюється на усіх суб’єктів господарювання, їх господарські одиниці та представників (уповноважених осіб) суб’єктів господарювання, які здійснюють розрахункові операції у готівковій та/або безготівковій формі. 
Встановлення норм щодо незастосування РРО в інших законах, крім Податкового кодексу України (далі – ПКУ), не допускається. 
Так, статтею 3 Закону №265 встановлено обов’язок суб’єктів господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для подальшого її переказу: 
- проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи РРО з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій, або у випадках, передбачених цим Законом, із застосуванням зареєстрованих у встановленому порядку розрахункових книжок; 
- видавати особі, яка отримує або повертає товар, отримує послугу або відмовляється від неї, включаючи ті, замовлення або оплата яких здійснюється з використанням мережі Інтернет, при отриманні товарів (послуг) в обов’язковому порядку розрахунковий документ встановленої форми на повну суму проведеної операції. 
Відповідно п.296.10 ст.296 ПКУ РРО не застосовуються платниками єдиного податку: 
- першої групи; 
- другої і третьої груп (фізичні особи – підприємці) незалежно від обраного виду діяльності, обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 1 млн. грн. У разі перевищення в календарному році обсягу доходу понад 1 млн. грн., застосування РРО для такого платника єдиного податку є обов’язковим. Застосування РРО розпочинається з першого числа першого місяця кварталу, наступного за виникненням такого перевищення, та продовжується у всіх наступних податкових періодах протягом дії свідоцтва платника єдиного податку. 
Норми цього пункту не поширюються на платників єдиного податку, які здійснюють реалізацію технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту. 
Враховуючи викладене, фізичні особи – підприємці – платники єдиного податку другої та третьої груп, які в календарному році перевищили обсяг доходу 1 млн. грн., зобов’язані з першого числа першого місяця кварталу, наступного за виникненням такого перевищення, при здійсненні своєї господарської діяльності застосовувати РРО. 
Водночас, у разі здійснення розрахунків за реалізовані товари (надані послуги) в безготівковій формі шляхом перерахування коштів з поточного рахунку на поточний рахунок, або внесення коштів до банку для подальшого їх перерахування на поточні рахунки, РРО не застосовується. 
Зазначене питання викладено в індивідуальній податковій консультації Державної фіскальної служби України від 28.08.2017  №1739/О/99-99-14-05-01-14/ІПК. 

ПОДАТКОВИЙ КАЛЕНДАР
Четвер, 19 жовтня 2017 року
Останній день подання
• декларації про валютні цінності, доходи та майно, що належать спільному підприємству з іноземними інвестиціями — резиденту України і знаходяться за її межами, за IIІ квартал
Останній день сплати
• єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування фізичними особами — підприємцями, які обрали спрощену систему оподаткування, за IІІ квартал
• авансових платежів з податку на доходи фізичних осіб фізичними особами — підприємцями, крім осіб, які обрали спрощену систему оподаткування

Пятниця, 20 жовтня 2017 року
Останній день подання
• декларації акцизного податку за вересень
• податкової декларації з ПДВ за вересень платниками, у яких базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному місяцю
• податкової декларації з рентної плати з розрахунком:
рентної плати за користування надрами при видобуванні вуглеводневої сировини за вересень;
рентної плати за користування радіочастотним ресурсом України за вересень;
рентної плати за транспортування нафти і нафтопродуктів магістральними нафтопроводами та нафтопродуктопроводами за вересень;
рентної плати за транзитне транспортування трубопроводами аміаку територією України
• податкової декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) (крім громадян) за вересень у разі неподання податкової декларації на 2017 р.
• звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів (форма №Д4 (місячна)) за вересень

Останній день сплати
• авансового внеску з єдиного податку на жовтень платниками першої та другої груп
• єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування роботодавцями за вересень (крім гірничих підприємств)


Кременчуцька ОДПІ Головного управління
ДФС у Полтавській області, 18.10.2017

Категорія: Освіта | Додав: radakob (18.10.2017)
Переглядів: 30 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
» Форма входу

» Друзі сайту

Верховна Рада України

Кабінет Міністрів України

Державна фіскальна служба України

Полтавська обласна рада

Полтавська облдержадміністрація

Державний фонд сприяння місцевому самоврядуванню в Україні

Українська асоціація районних та обласних рад

Кобеляцька райдержадміністрація

Кобеляцька районна Асоціація фермерів та землевласників України

Відділ освіти райдержадміністрації

Управління соціального захисту населення

Центральна районна лікарня

Кабінет електронних сервісів

ПАМ"ЯТАЄМО ЗАГИБЛИХ
ГЕРОЇВ-ЗЕМЛЯКІВ


Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Copyright MyCorp © 2017