Четвер, 19.10.2017, 09:58
Вітаю Вас Гість | RSS | Головна | Каталог статей | Реєстрація | Вхід
» Меню сайту

» Категорії розділу
Сесія ради [103]
Координаційна рада [95]
Постійні комісії [163]
Культура [358]
Спорт [79]
Виїзний прийом [124]
1
Освіта [305]
1
З апаратної [46]
Охорона здоров"я [6]

»





» Наше опитування
Оцінка сайту
Всього відповідей: 216

» Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Статті » Публікації » Освіта

Інформує податкова

НА ДОПОМОГУ АРМІЇ ПЛАТНИКИ ПОДАТКІВ КОБЕЛЯЦЬКОГО ВІДДІЛЕННЯ КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ ОДПІ СПРЯМУВАЛИ МАЙЖЕ 6,5 МІЛЬЙОНІВ ГРИВЕНЬ 

4 мільйони 421 тисячу гривень - такий внесок на обороноздатність української армії зробили платники Кобеляцького відділення Кременчуцької ОДПІ за 9 місяців 2017 року, перераховуючи півтора відсотка із сум своїх доходів в скарбницю у вигляді військового збору. В порівнянні з показниками минулого року надходження патріотичного податку збільшились на 1,9 мільйонів гривень або на 40 відсотків – підкреслює куратор Кобеляцького відділення – заступник начальника Кременчуцької ОДПІ Тетяна Вітер. 

Сплата військового збору – це  посильний внесок кожного громадянина для підтримання обороноздатності української армії та встановлення миру в нашій державі. 

В цілому середньомісячні надходження військового збору по відділенню складають 700 тисяч гривень. 
Нагадаємо, що сплата військового збору обов’язкова у тому випадку, якщо виникає податкове зобов’язання з податку на доходи фізичних осіб. Тому цей фактор повинні врахувати працедавці та інші податкові агенти, яких закон зобов’язує нарахувати і сплачувати ці податкові платежі. 
Кременчуцька ОДПІ  звертається до усіх роботодавців регіону, які виплачують своїм працівникам неофіційну заробітну плату і таким чином занижують військовий збір,  своєчасно і в повному обсязі  сплачувати відрахування  з реальних заробітків працівників.  

З ДОХОДІВ МЕШКАНЦІВ КОБЕЛЯК ТА КОБЕЛЯЦЬКОГО РАЙОНУ ВЖЕ СПЛАЧЕНО НА 23,6 МІЛЬЙОНИ ГРИВЕНЬ БІЛЬШЕ, НІЖ ТОРІК 
Податок на доходи фізичних осіб – лідер у наповненні як державного бюджету країни, так і місцевих бюджетів. 
Саме тому фахівцями служби постійно проводяться заходи, направлені на легалізацію трудових відносин з метою збереження державних соціальних гарантій для громадян, та, як наслідок, підвищення рівня надходжень податку на доходи фізичних осіб. 
За 9 місяців  2017 року до зведеного бюджету країни від платників Кобеляччини надійшло 84,4 млн грн податку на доходи фізичних осіб, що на 23,6 млн. грн, або на 38,7 відс., перевищує минулорічні надходження. 
Із сплаченого податку 75 відсотків, а це 63,1 млн. грн  залишаються у розпорядженні місцевих громад, до державного бюджету країни спрямовано 21,3 млн. гривень. 

ХТО І ПРО ЩО ЗАПИТУВАВ КРЕМЕНЧУЦЬКИХ ПОДАТКІВЦІВ
Сім  запитів на отримання публічної інформації надійшло до Кременчуцької ОДПІ протягом 9 місяці  2017 року. Із них 4 запити  надійшло від фізичних осіб, 3 - від юридичних осіб. 
Запитувачі, переважно, цікавилися інформацією щодо наявності податкового боргу у платників, діяльністю окремих підприємств та фізичних осіб-підприємців, відомостями про третіх осіб. 
Окрім цього, у січні-вересні 2017 року до податкової інспекції надійшло 80 письмових звернень. Більшість питань, якими цікавились запитувачі у своїх листах, стосувалася контрольно-перевірочної роботи. Чимало звернень стосувалося отримання відомостей з Державного реєстру про джерела отриманих доходів. Також громадяни в своїх зверненнях інформували про ухилення від сплати податків, отриманих від здавання нерухомості в оренду, задавали запитання щодо сплати єдиного соціального внеску, відмови від реєстраційних номерів облікових карток платників податків тощо. 
Усі звернення детально розглянуто, тож платники вчасно отримали відповіді. За результатами розгляду: 35 звернень вирішено позитивно, 10 заявникам відмовлено у задоволені, на 16 звернень надано, 9 звернень перенаправлено за належністю.

ОНОВЛЕНО ДОВІДНИКИ ПОДАТКОВИХ ПІЛЬГ 
Державною фіскальною службою України затверджено нові довідники пільг станом на 01.10.2017: 
- Довідник №84/1 податкових пільг, що є втратами доходів бюджету; 
- Довідник №84/2 інших податкових пільг. 
У довідниках надано перелік пільг із податку на прибуток, ПДВ, плати на землю, акцизного податку, місцевих податків та зборів, оподаткування неприбуткових установ і організацій, а також початок та кінець дії пільг. 
Нагадаємо, що зазначений документ застосовується при заповненні Звіту про суми податкових пільг (додаток до Порядку обліку сум податків та зборів, не сплачених суб’єктом господарювання до бюджету у зв’язку з отриманням податкових пільг, затвердженого постановою КМУ від 27.12.2010 №1233). 
Детальніше про коди пільг можна дізнатися на веб-порталі Державної фіскальної служби України http://sfs.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/dovidniki-/. 

ПЛАТНИКИ ЄДИНОГО ПОДАТКУ 3-ТЬОЇ ГРУПИ ( ЮРИДИЧНІ ОСОБИ ТА ФІЗИЧНІ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦІ) ЗВІТУЮТЬ ЗА ТРИ КВАРТАЛИ 2017 РОКУ ЗА НОВИМИ ФОРМАМИ ПОДАТКОВОЇ ДЕКЛАРАЦІЇ 
Кременчуцька ОДПІ нагадує, що платники єдиного податку - юридичні особи та ФОП - платники єдиного податку третьої групи  за три квартали 2017 року повинні звітувати за новою формою декларації, затвердженою наказом Мінфіну від 19 червня 2015 року № 578 (в редакції наказу Мінфіну від 17 березня 2017 року № 369). Для самостійного виправлення помилок, допущених у податковій звітності за попередні звітні (податкові) періоди, нові форми декларацій також слід використовувати з 01.10.2017.
Наказ Міністерства фінансів України від 17.03.2017 №369 «Про затвердження Змін до наказу Міністерства фінансів України від 19 червня 2015 року №578» (далі – Наказ №369), який вніс зміни до форм Податкових декларацій платника єдиного податку, набув чинності 05.05.2017 року.
Виходячи з вищевикладеного, нові форми Податкової декларації платника єдиного податку третьої групи (юридичні особи) та Податкової декларації платника єдиного податку - фізичної особи - підприємця  (в редакції Наказу № 369) будуть використовуватись платниками єдиного податку третьої групи юридичними та фізичними особами – для складання звітності за три квартали 2017 року, у тому числі і для самостійного виправлення помилок, допущених у податковій звітності за попередні звітні (податкові) періоди починаючи з 01.10.2017.
Зауважимо, що базовим податковим (звітним) періодом для платників єдиного податку I та II груп є календарний рік, тому нові форми декларацій будуть використовуватись платниками I та II груп – для складання звітності за 2017 рік – починаючи з 01.01.2018.

ОБМЕЖЕННЯ ДЛЯ «ЄДИННИКІВ» НА ДРУГІЙ ГРУПІ
До платників єдиного податку, які належать до другої групи, згідно з пп. 2 п. 291.4 ст. 291 Податкового кодексу належать фізичні особи — підприємці, які здійснюють господарську діяльність з надання послуг, у тому числі побутових, платникам єдиного податку та/або населенню, виробництво та/або продаж товарів, діяльність у сфері ресторанного господарства, за умови, що протягом календарного року відповідають сукупності таких критеріїв:
не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, одночасно не перевищує 10 осіб;
обсяг доходу не перевищує 1 500 000 гривень.
Згідно зі ст. 292 Податкового кодексу для фізичної особи — підприємця — платника єдиного податку доходом є дохід, отриманий протягом податкового (звітного) періоду в грошовій формі (готівковій та/або безготівковій); матеріальній або нематеріальній формі, визначеній пп. 292.3 цієї статті (до суми доходу за звітний період включається сума кредиторської заборгованості, за якою минув строк позовної давності, та вартість безоплатно отриманих протягом звітного періоду товарів (робіт, послуг).
При цьому до доходу не включаються отримані такою фізичною особою пасивні доходи у вигляді процентів, дивідендів, роялті, страхові виплати і відшкодування, а також доходи, отримані від продажу рухомого та нерухомого майна, яке належить на праві власності фізичній особі та використовується в її господарській діяльності.
Пунктами 292.13 — 292.14 ст. 292 Податкового кодексу встановлено, що дохід для цілей оподаткування єдиним податком визначається на підставі даних обліку, який ведеться відповідно до ст. 296 Кодексу.
Датою отримання доходу платника єдиного податку є дата надходження коштів платнику єдиного податку у грошовій (готівковій або безготівковій) формі, дата підписання платником єдиного податку акта приймання-передачі безоплатно отриманих товарів (робіт, послуг) (п. 292.6 ст. 292 Кодексу).
Таким чином, обмеження щодо здійснення діяльності платників єдиного податку другої групи стосується тільки послуг, які надаються неплатникам єдиного податку.

ЯК ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ОБЛІКОВИХ ДАНИХ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКІВ. КОЛИ ПРИЗНАЧЕНИЙ НОВИЙ КЕРІВНИК АБО ГОЛОВНИЙ БУХГАЛТЕР
Відповідно до п. 66.1 ст. 66 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) підставами для внесення змін до облікових даних платників податків є, зокрема, інформація органів державної реєстрації; документально підтверджена інформація, що надається платниками податків. 
Порядок внесення змін до облікових даних платників податків встановлено розд. ІХ Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.12.2011 за № 1562/20300 (далі – Порядок). 
Пунктом 9.3 розд. IX Порядку визначено, що платники податків - юридичні особи та відокремлені підрозділи юридичних осіб зобов’язані подати відомості стосовно осіб, відповідальних за ведення бухгалтерського та/або податкового обліку юридичної особи, відокремлених підрозділів юридичної особи до контролюючого органу у 10-денний строк з дня взяття на облік чи виникнення змін у облікових даних платників податків, шляхом подання заяви за формою № 1-ОПП з позначкою «Відомості про особу, відповідальну за ведення бухгалтерського та/або податкового обліку». 
При цьому, при поданні заяви за формою № 1-ОПП з позначкою «Відомості про особу, відповідальну за ведення бухгалтерського та/або податкового обліку» заповнюються розділи 1, 2, 4 та 10 заяви за формою № 1-ОПП та інформація про засновників не подається. 
Відомості стосовно осіб, відповідальних за ведення бухгалтерського та/або податкового обліку юридичної особи, також оновлюються контролюючими органами у Єдиному банку даних юридичних осіб на підставі реєстраційної заяви платника податку на додану вартість (про реєстрацію, перереєстрацію або внесення змін), якщо така реєстраційна заява була подана в один із способів, визначених п. 183.7 ст. 183 розд. V ПКУ, та задоволена контролюючим органом. У цьому разі платник податків звільняється від подання до контролюючого органу заяви за формою № 1-ОПП у зв’язку із зміною відомостей стосовно осіб, відповідальних за ведення бухгалтерського та/або податкового обліку юридичної особи. 
Платники податків, які уклали з відповідним контролюючим органом договір про визнання електронних документів, можуть подати заяву за формою № 1-ОПП з позначкою «Відомості про особу, відповідальну за ведення бухгалтерського та/або податкового обліку» засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством. 
Таким чином, стосовно платників податків, відомості про яких включаються до ЄДР: 
- інформація про зміну або призначення тимчасово виконуючого обов’язки керівника оновлюється в контролюючих органах на підставі відомостей, отриманих від державного реєстратора, в порядку, визначеному Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань»; 
- інформація про головного бухгалтера оновлюється на підставі заяви за формою № 1-ОПП з позначкою «Відомості про особу, відповідальну за ведення бухгалтерського та/або податкового обліку» або реєстраційної заяви платника податку на додану вартість, якщо така реєстраційна заява була подана в один із способів, визначених пунктом 183.7 статті 183 розділу V Податкового кодексу України, та задоволена контролюючим органом. У цьому разі платник податків звільняється від подання до контролюючого органу заяви за формою № 1-ОПП у зв’язку із зміною відомостей стосовно осіб, відповідальних за ведення бухгалтерського та/або податкового обліку юридичної особи. 
Стосовно платників податків, відомості про яких не включаються до ЄДР, інформація щодо зміни до облікових даних платників податків або зміни (призначення) тимчасово виконуючого обов’язки керівника та/або головного бухгалтера оновлюється на підставі уточнених документів та заяви за формою № 1-ОПП з позначкою «Зміни», «Відомості про особу, відповідальну за ведення бухгалтерського та/або податкового обліку» або за формою № 1-РПП з позначкою «Перереєстрація, зміни». 
З цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі ДФС України (дане роз’яснення у категорії 119). 

КОЛИ РЕЄСТРУЄТЬСЯ ПОДАТКОВА НАКЛАДНА/РОЗРАХУНОК КОРИГУВАННЯ, РЕЄСТРАЦІЮ ЯКОЇ В ЄРПН БУЛО ЗУПИНЕНО
Процедуру розгляду скарг на рішення комісії ДФС, яка приймає рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН), затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 04 липня 2017 року № 485 «Про затвердження Порядку розгляду скарг на рішення комісії Державної фіскальної служби про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних». 
Скарги подаються платником ПДВ до ДФС України протягом 10 календарних днів після отримання ним рішення комісії ДФС про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування. При цьому якщо останній день строку припадає на вихідний або святковий день, останнім днем такого строку вважається перший робочий день, що настає за вихідним або святковим днем. Строк подання скарги може бути продовженим за правилами і на підставах, визначених п. 102.6 ст. 102 Податкового кодексу України від
02 грудня 2010 року № 2755-VІ зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ). 
За результатами розгляду скарги комісія з питань розгляду скарг приймає одне з таких рішень: 
• задовольняє скаргу та скасовує рішення комісії ДФС; 
• залишає скаргу без задоволення та рішення комісії ДФС без змін.
Якщо мотивоване рішення щодо скарги не надсилається платнику податку протягом строку, визначеного п. 56.23 ст. 56 ПКУ, а саме – протягом 10 календарних днів з дня отримання скарги ДФС, така скарга вважається повністю задоволеною на користь платника податку з дня, що настає за останнім днем зазначеного строку. 
Задоволення скарги є підставою для реєстрації в ЄРПН податкових накладних/розрахунків коригування, зазначених у скарзі, з урахуванням вимог
п. 200 прим. 1.3 ст. 200 прим. 1 ПКУ. 
Відповідно до п.п. 201.16.4 п. 201.15 ст. 201 ПКУ та п. 19 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року № 1246 із змінами та доповненнями, податкова накладна/розрахунок коригування, реєстрацію якої в ЄРПН було зупинено, реєструється у день настання однієї із таких подій: 
а) прийнято рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН; 
б) набрало законної сили рішення суду про реєстрацію відповідної податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН (у разі надходження до ДФС відповідного рішення суду). 
З цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі ДФС України (дане роз’яснення у категорії 101). 

ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ФОП-«ЄДИННИКА» ЗА НЕВІДОБРАЖЕННЯ ЩОДЕННОГО РУХУ ГОТІВКИ
Питання ведення операцій з готівкою регулюються Положенням про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затвердженим постановою від 15.12.2004 № 637 (далі — Положення № 637), згідно з п. 2.6 якого вся готівка, що надходить до кас, має своєчасно (у день одержання готівкових коштів) та в повній сумі оприбутковуватися.
Оприбуткування готівки — це проведення підприємствами і підприємцями обліку готівки в касі на повну суму її фактичних надходжень у касовій книзі, книзі обліку доходів і витрат, книзі обліку розрахункових операцій.
Відповідно до п. 1.2 Положення № 637 книга обліку доходів і витрат — це документ установленої форми, що застосовується згідно із законодавством України для відображення руху готівки та ведеться щодня за підсумками робочого дня.
Відповідальність за порушення норм із регулювання обігу готівки в нацвалюті визначено Указом від 12.06.95 р. № 436/95-ВР (далі — Указ № 637).
Статтею 1 Указу № 637 установлено, що у разі порушення фізичними особами — громадянами України, іноземними громадянами та особами без громадянства, які є суб'єктами підприємницької діяльності, норм з регулювання обігу готівки в національній валюті, що встановлюються Нацбанком України, до них застосовуються фінансові санкції у формі штрафу за неоприбуткування (неповне та/або несвоєчасне оприбуткування) у касах готівки у п’ятикратному розмірі неоприбуткованої суми.
Таким чином, незабезпечення щоденного за підсумками робочого дня у хронологічному порядку відображення підприємцем — платником єдиного податку III групи руху готівки у книзі обліку доходів вважається несвоєчасним оприбуткуванням готівки, за що передбачено відповідальність у п’ятикратному розмірі несвоєчасно оприбуткованої суми.

ЕЛЕКТРОННИЙ КАБІНЕТ ЯК ЕЛЕКТРОННИЙ СЕРВІС ДЛЯ ПЛАТНИКІВ ПРОДОВЖУЄ УДОСКОНАЛЮВАТИСЯ 
З метою реалізації платниками податків та державними, у тому числі контролюючими, органами своїх прав та обов'язків, визначених Кодексом, іншими законодавчими та нормативно-правовими актами відповідно до підпункту 14.1.56 пункту 14.1 статті 14 розділу I Податкового кодексу України ((далі - Кодекс) розроблено Порядок функціонування Електронного кабінету, затверджений Наказом № 637(далі - Порядок). 
Наказ Міністерства фінансів України від 14.07.2017    № 637 «Про затвердження Порядку функціонування Електронного кабінету», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 01.08.2017 за № 942/30810 (далі - Наказ № 637) набрав чинності 01 вересня 2017 року. 
Зокрема, Порядком визначено загальні засади функціонування інформаційно-телекомунікаційної системи «Електронний кабінет», процедури ідентифікації користувачів, взаємодії з платниками податків та державними органами через Електронний кабінет. 
Користувачами Електронного кабінету є: 
відкритої частини (загальнодоступної)- фізичні та юридичні особи, які мають вільний доступ до мережі Інтернет; 
приватної частини (особистого кабінету):
 - платники, які зареєструвалися в Електронному кабінеті після проходження електронної ідентифікації онлайн з використанням електронного цифрового підпису (далі - ЕЦП) з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу та ЕЦП; 
- уповноважені посадові особи державних органів, визначених відповідно до спільних наказів, укладених договорів (угод, протоколів) про інформаційну взаємодію між ДФС та державними органами (далі - уповноважені особи), які зареєструвалися в Електронному кабінеті, після проходження електронної ідентифікації онлайн з використанням ЕЦП з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу та ЕЦП з метою виконання прав та обов'язків, покладених на такі органи згідно із законодавством. 
До 01 січня 2018 року ДФС має забезпечити створення інформаційно-телекомунікаційної системи «Електронний кабінет» на базі існуючого електронного сервісу «Електронний кабінет платника», що функціонує у дослідній експлуатації. 
З текстом Наказу № 637 можна ознайомитись скориставшись розділом «Нормативні та інформаційні документи» Загальнодоступного інформаційно- довідкового ресурсу. 

ПОВІДОМЛЕННЯ МАЄ БУТИ ВІДПРАВЛЕНЕ СУБ’ЄКТОМ ГОСПОДАРЮВАННЯ ОРГАНАМ ДФС ДО МОМЕНТУ ФАКТИЧНОГО ДОПУСКУ ПРАЦІВНИКА ДО РОБОТИ 
Статтею 24 Кодексу законів про працю України (КЗпПУ) визначено, що працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому законодавством. 
Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 17 червня 2015 року № 413 «Про порядок повідомлення Державній фіскальній службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу». Постанова набрала чинності з моменту публікації в газеті «Урядовий кур’єр» № 115 (27.06.2015). 
Відтак, Повідомлення повинне бути відправлене суб’єктом господарювання та отримано органами Державної фіскальної служби до моменту фактичного допуску працівника до роботи. Режим роботи робітника повинен підтверджуватися документально (режим роботи, графік роботи, табелі обліку робочого часу). 
Всім роботодавцям слід пам’ятати, подавати повідомлення необхідно напередодні дня від дати початку роботи працівника, тобто дата наказу про прийняття працівника на роботу та дата початку роботи працівника не повинні співпадати. 

ПОДАТКОВИЙ КАЛЕНДАР
Понеділок, 9 жовтня 2017 року
Останній день подання
•звіту про обсяги виробництва та реалізації спирту за вересень (форма № 1-РС)
•звіту про обсяги виробництва та реалізації алкогольних напоїв за вересень (форма № 2-РС)
•звіту про обсяги виробництва та реалізації тютюнових виробів за вересень (форма № 3-РС)
•звіту про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв у оптовій мережі за вересень (форма № 1-ОА)
•звіту про обсяги придбання та реалізації тютюнових виробів у оптовій мережі за вересень (форма № 1-ОТ)

Кременчуцька ОДПІ Головного управління
ДФС у Полтавській області, 10.10.2017

Категорія: Освіта | Додав: radakob (10.10.2017)
Переглядів: 21 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
» Форма входу

» Друзі сайту

Верховна Рада України

Кабінет Міністрів України

Державна фіскальна служба України

Полтавська обласна рада

Полтавська облдержадміністрація

Державний фонд сприяння місцевому самоврядуванню в Україні

Українська асоціація районних та обласних рад

Кобеляцька райдержадміністрація

Кобеляцька районна Асоціація фермерів та землевласників України

Відділ освіти райдержадміністрації

Управління соціального захисту населення

Центральна районна лікарня

Кабінет електронних сервісів

ПАМ"ЯТАЄМО ЗАГИБЛИХ
ГЕРОЇВ-ЗЕМЛЯКІВ


Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Copyright MyCorp © 2017