Вівторок, 26.09.2017, 08:22
Вітаю Вас Гість | RSS | Головна | Каталог статей | Реєстрація | Вхід
» Меню сайту

» Категорії розділу
Сесія ради [102]
Координаційна рада [94]
Постійні комісії [162]
Культура [355]
Спорт [79]
Виїзний прийом [122]
1
Освіта [291]
1
З апаратної [46]
Охорона здоров"я [5]

»





» Наше опитування
Оцінка сайту
Всього відповідей: 215

» Статистика

Онлайн всього: 17
Гостей: 17
Користувачів: 0

Головна » Статті » Публікації » Освіта

Інформує ОДПІ

ЗАПРОШУЄМО НА НАЦІОНАЛЬНИЙ ПОДАТКОВИЙ ФОРУМ 

22 вересня 2017 року у м.Київ відбудеться Національний податковий форум для платників податків на тему: "Трансфертне ціноутворення, прибуток, податок на додану вартість". 
У програмі заходу заплановані виступи керівництва Департаментів Державної фіскальної служби України з актуальних питань практичного застосування норм податкового законодавства, зокрема, щодо останніх змін у Податковому кодексі, нових критеріїв контрольованих операцій, податкового контролю в трансфертному ціноутворенні, аналізу змін нормативної бази з податку на прибуток, нюансів заповнення нової форми декларації, зупинення реєстрації податкових накладних та інших питань.  
Для реєстрації на участь у форумі необхідно заповнити заявку на сайті: www.visnyk.ua/forum
Додаткову інформацію можна отримати за телефоном: (044) 501-06-42, (067) 506-32-64, mail@visnyk.ua 

ЗА СВОЮ ЗА СВОЮ БІЗНЕС – ДІЯЛЬНІСТЬ КОБЕЛЯЦЬКІ СПРОЩЕНЦІ СПЛАТИЛИ ПОНАД 10 МІЛЬЙОНІВ ГРИВЕНЬ ЄДИНОГО ПОДАТКУ 
За січень-серпень 2017 року платники Кобеллячини, які обрали спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, перерахували до місцевого бюджету  10 млн. 611 тис. грн. єдиного податку. 
За словами куратора Кобеляцького відділення - заступника начальника Кременчуцької ОДПІ – начальника Козельщинського відділення Тетяни Вітер понад 54 відсотки із загальної суми єдиного податку або 5,7 млн. грн. сплатили до місцевої казни юридичні особи, з них 4,8млн.грн. підприємства - сільгосптоваровиробники. Решту 4,9 млн.грн. – фізичні особи-підприємці, які обрали спрощену систему оподаткування. 
Тетяна Іванівна підкреслює, що проти минулорічного загальна сума єдиного податку, перерахованого у місцеві скарбнички, зросла майже на 58 відсотків. Таким чином, лише за рахунок цього місцеві громади зможуть витратити на свої потреби на 3,9млн.грн. більше ніж за вісім місяців 2016 року. 
Додамо, для місцевого бюджету Кобеляцького району єдиний податок є третім за розміром серед бюджетоформуючих платежів місцевої скарбниці, поступаючись податку на доходи фізичних осіб та податку  на майно. 

З ПОЧАТКУ РОКУ ПЛАТНИКАМ ПОДАТКІВ НАДАНО МАЙЖЕ 4 ТИСЯЧІ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ
Сьогодні здійснення сервісного обслуговування платників податків є основним завданням держаних податкових інспекцій. В Кременчуцькій ОДПІ та її та її відділеннях створені умови для доступу жителів регіону до всього спектру адміністративних послуг, що належать до компетенції органів Державної фіскальної служби.
Протягом січня-серпня 2017 року фахівцями Кобеляцького відділення Кременчуцької ОДПІ надано 3850 адміністративних послуг. 
Серед адміністративних послуг  найпопулярнішою є видача картки платника податків та внесення до паспорта  громадянина  України даних про реєстраційний номер  облікової картки платника податків з Державного  реєстру фізичних осіб - платників податків. З початку поточного року було надано 1760  таких послуги. 
Запитуваною з боку суб`єктів господарювання є послуга з реєстрації книг обліку розрахункових операцій. У січні-серпні 2017 року надано 129 таких послуг.  
З початку року  також було надано 230 послуг з реєстрації книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку,278 послуг з  реєстрації платника єдиного податку та  289 послуг з надання витягу з реєстру платників єдиного податку. 
Окрім отримання адміністративних послуг, платники податків звертаються в Центр обслуговування платників за усними консультаціями. 
Також в ЦОП надаються послуги з приймання звітності, поданої виключно на паперових носіях та приймання звітності, поданої на паперових носіях із додаванням копій, підготовлених на електронних носіях (з початку року прийнято майже 6 тисяч таких звітів. 
Кременчуцька ОДПІ нагадує, що Центри обслуговування платників працюють з понеділка по четвер з 09-00 години до 18-00 години, у п’ятницю з 09-00 години до 16-45 години, у суботу – з 09-00 години до 13-00 години, неділя – вихідний. 

НА РОЗВИТОК АРМІЇ ВІД ПЛАТНИКІВ ПОДАТКІВ КОБЕЛЯЦЬКОГО ВІДДІЛЕННЯ  КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ ОДПІ  5,6 МІЛЬЙОНІВ ГРИВЕНЬ
З початку року платники податків Кобеляцького відділення Кременчуцької ОДПІ забезпечили до бюджету 5,6 млн грн військового збору, з них в серпні перераховано 751тис.грн. Порівняно з січнем-серпнем минулого року сплата військового збору зросла на 1,7 млн гривень або на 42 відсотки. 
Нагадаємо, що військовим збором оподатковуються доходи у формі заробітної плати, інших заохочувальних та компенсаційних виплат або інших виплат і винагород, які виплачуються платнику у зв’язку з трудовими відносинами. Ставка військового збору складає 1,5% вiд об'єкту оподаткування. 

ПРО ПІДВИЩЕННЯ МІНІМАЛЬНИХ ЦІН НА АЛКОГОЛЬНУ ПРОДУКЦІЮ 
Кременчуцька ОДПІ повідомляє, що постановою КМУ від 09.08.2017  № 634  внесено зміни до постанови КМУ від 30 жовтня 2008 року №957 «Про встановлення розміру мінімальних оптово-відпускних і роздрібних цін на окремі види алкогольних напоїв». 
З 9 вересня 2017 року підвищено мінімальні оптово-відпускні і роздрібні ціни на окремі види алкогольних напоїв, а саме, мінімальні роздрібні ціни становитимуть: 
- за пляшку горілки 0,5 літра з вмістом спирту 40% - 79,55 грн; 
- за пляшку віскі 0,5 літра з вмістом спирту 40% - 159,80 грн; 
- за пляшку коньяку три зірочки 0,5 літра з вмістом спирту 40% - 119,46 грн; 
- за пляшку коньяку п'ять зірочок 0,5 літра з вмістом спирту 40% - 138,52 грн; 
- за пляшку вина виноградного натурального у скляній тарі місткістю 0,7 літра, в іншій тарі місткістю 1 літр  - 37,00рн; 
- за пляшку вина виноградного натурального з додаванням спирту у скляній тарі місткістю 0,7 літра, в іншій тарі 1 літр – 45,00грн. 
- за пляшку вина у скляній тарі місткістю 0,7 літра та  0,75 літр (коди виробів згідно з УКТЗЕД  220410, 2204210600, 2204210700,2204210800, 2204210900, 2204291000 – 79,19 грн. 


ЩОБ СТАТИ „СПРОЩЕНЦЕМ” З ЧЕТВЕРТОГО КВАРТАЛУ ПОДАЙТЕ ЗАЯВУ НЕ ПІЗНІШЕ 15 ВЕРЕСНЯ
Останній день подання заяви щодо переходу на спрощену систему оподаткування з 1 жовтня 2017 року та розрахунку доходу за попередній календарний рік – 15 вересня 2017 року (пп. 298.1.4 Податкового кодексу України (далі – ПКУ)). 
Відзначимо, що суб’єкт господарювання, який є платником інших податків і зборів відповідно до норм ПКУ, може прийняти рішення про перехід на спрощену систему оподаткування шляхом подання заяви до контролюючого органу не пізніше, ніж за 15 календарних днів до початку наступного календарного кварталу. Такий суб’єкт господарювання може здійснити перехід на спрощену систему оподаткування один раз протягом календарного року. .
До поданої заяви додається розрахунок доходу за попередній календарний рік. 

Таку заяву можна подати у центрі обслуговування платників.
Заява подається за вибором платника податків в один із таких способів: 
1) особисто платником податків або уповноваженою на це особою; 
2) надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення; 
3) засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством. 
4) державному реєстратору як додаток до реєстраційної картки, що подається для проведення державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи - підприємця з урахуванням вимог пункту 291.5 статті 291 Податкового кодексу України. 

В ЕЛЕКТРОННОМУ КАБІНЕТІ ПЛАТНИКА ЗАПРОВАДЖЕНО НОВИЙ СЕРВІС ДЛЯ ПЛАТНИКІВ ТА ФІНАНСОВИХ УСТАНОВ
Кременчуцька ОДПІ інформує, 05.09.2017 ДФС створено програмний інтерфейс (API) та клієнтське програмне забезпечення для використання у зовнішніх програмних продуктах банків та інших фінансових установ з метою відправки та приймання електронних повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків через Електронний кабінет (Програмний модуль). 
Починаючи з 1 вересня 2017 року, через взаємодію API «Електронного кабінету» та Програмного модуля забезпечується: 
- завантаження файлів повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у національній та іноземній валютах, про відкриття/закриття рахунків платників податків у цінних паперах, про відкриття/закриття кореспондентських рахунків в установах банків, які формуються програмним забезпеченням фінансових установ; 
- накладення на файл повідомлення електронних цифрових підписів (ЕЦП) відповідальних посадових осіб фінансових установ у встановленому порядку. Використовується ЕПЦ будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів . 
- відправлення та приймання файлів повідомлень контролюючими органами; 
- отримання квитанції про результати обробки переданого файлу (квитанції про одержання файла повідомлень (перша квитанція), про прийняття до оброблення файла повідомлень (друга квитанція)). 
Програмний модуль та Інструкція з його використання розміщенні на офіційному веб-порталі ДФС у розділі «Електронна звітність»/Програмний модуль для формування та направлення повідомлень про відкриття/закриття рахунків. 

08 ВЕРЕСНЯ НАБРАВ ЧИННОСТІ ПОРЯДОК НАПРАВЛЕННЯ КОНТРОЛЮЮЧИМИ ОРГАНАМИ ПОДАТКОВИХ ВИМОГ ПЛАТНИКАМ ПОДАТКІВ 
Порядок направлення контролюючими органами податкових вимог платникам податків (далі – Порядок) визначає механізм формування, надсилання (вручення) та відкликання податкових вимог контролюючими органами, та поширюється на платників податків, у яких виник податковий борг. Порядок затверджено наказом Мінфіну від 30.06.2017 р. № 610 (далі – Наказ № 610), який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 24 липня 2017 р. за N 902/30770. Наказ № 610 опубліковано в Офіційному віснику України від  08.09.2017 N 70 та набрав чинності з моменту опублікування. 
Так, податкова вимога формуватиметься у разі, якщо платник податків не сплатить у встановлені Податкового кодексу України (далі – ПКУ) строки суму: 
o узгодженого грошового зобов’язання; 
o непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному ПКУ. 
Податкова вимога не надсилатиметься (не вручатиметься), якщо загальна сума податкового боргу платника податків не буде перевищувати 60 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (1020 грн). У разі збільшення загальної суми податкового боргу до розміру, що перевищує 60 н.м.д.г., контролюючий орган надсилатиме (вручатиме) податкову вимогу такому платнику податків. 
Податкова вимога надсилається (вручається) платнику податків у письмовій та/або електронній формі, але не раніше першого робочого дня після закінчення встановленого ПКУ граничного строку сплати суми грошового зобов’язання. 
Крім загальних реквізитів, вона повинна містити відомості про: 
oфакт виникнення грошового зобов’язання та права податкової застави; 
o розмір податкового боргу, який забезпечується податковою заставою; 
o обов’язок погасити податковий борг; 
o можливі наслідки його непогашення в установлений строк; 
o попередження про опис активів, які відповідно до законодавства можуть бути предметом податкової застави; 
o можливі дату та час проведення публічних торгів з їх продажу. 

ОНОВЛЕНО ДОВІДНИК ТИПІВ ОБ'ЄКТІВ ОПОДАТКУВАННЯ ДЛЯ ПОДАННЯ ФОРМИ №20-ОПП 
Кременчуцька ОДПІ повідомляє, що станом на 04.09.2017 ДФС України оприлюднено новий довідник типів об’єктів оподаткування. Оновлену інформацію можна знайти на головній сторінці офіційного веб-порталу у розділі «Довідники» за посиланням http://sfs.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/dovidniki-/127294.html. 
Нагадаємо, що Повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність, за формою №20-ОПП подається протягом 10 робочих днів після їх реєстрації, створення чи відкриття до контролюючого органу за основним місцем обліку платника податків.  

ЩОДО ОСОБЛИВОСТЕЙ ЗАСТОСУВАННЯ ПОДАТКОВИХ КАНІКУЛ
Державна фіскальна служба України в листі від 04.09.2017 № 23407/7/99-99-15-02-01-17 «Про набуття чинності постановою Кабінету Міністрів України від 09 серпня 2017 року №592» надала роз’яснення щодо застосування податкових канікул (застосування платниками податку на прибуток підприємств нульової ставки цього податку) та їх звітування. 
Так, платники податку на прибуток, які відповідають вимогам, встановленим пунктом 44 підрозділу 4 розділу XX Податкового кодексу України (далі - Кодекс), з 1 січня 2017 року по 31 грудня 2021 року можуть застосовувати нульову ставку податку на прибуток із поданням спрощеної податкової декларації. 
При переході на нульову ставку податку на прибуток підприємств платники повинні дотримуватись таких умов: 
річний дохід, визначений за правилами бухгалтерського обліку за останній річний звітний період, не повинен перевищувати трьох мільйонів гривень; 
розмір нарахованої за кожний місяць звітного періоду заробітної плати (доходу) кожному з працівників, які перебувають з платником податку у трудових відносинах, є не меншим як дві мінімальні заробітні плати; 
відповідати одному із критеріїв: 
утворені в установленому законом порядку після 1 січня 2017 року; 
діючі, у яких протягом трьох послідовних попередніх років (або протягом усіх попередніх періодів, якщо з моменту їх утворення пройшло менше трьох років) щорічний обсяг доходів задекларовано в сумі, що не перевищує трьох мільйонів гривень, та у яких середньооблікова кількість працівників протягом цього періоду становила від 5 до 20 осіб; 
які були зареєстровані платниками єдиного податку в установленому законодавством порядку в період до 1 січня 2017 року та у яких за останній календарний рік обсяг виручки від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) становив до трьох мільйонів гривень та середньооблікова кількість працівників становила від 5 до 50 осіб. 
Статтею 44 Податкового кодексу України встановлено заборони застосовування нульової ставки податку на прибуток для окремих платників податку на прибуток. 
Якщо в період застосування нульової ставки платник податку на прибуток у будь-якому звітному періоді досягнув показників щодо отримання щорічного обсягу доходів та середньооблікової кількості працівників або розміру щомісячної заробітної плати працівників, з яких хоча б один не відповідає зазначеним критеріям, то такий платник повинен оподаткувати прибуток, отриманий у такому звітному періоді, за ставкою 18 відсотків. 
Платники податку, які здійснюють нарахування та виплату дивідендів своїм акціонерам (власникам), нараховують та вносять до бюджету авансовий внесок із податку відповідно до порядку сплати податкового зобов'язання з податку на прибуток при виплаті дивідендів та сплачують податок на прибуток за ставкою 18 відсотків за звітний податковий період, у якому здійснювалися нарахування та виплата дивідендів. 
Спрощена податкова декларація з податку на прибуток підприємств складається платниками щорічно за результатами кожного звітного (податкового) періоду, в якому застосовується нульова ставка цього податку, за формою, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 9 серпня 2017 року №592 «Про затвердження Порядку переходу платників податку на прибуток підприємств до подання спрощеної податкової декларації з такого податку та форми спрощеної податкової декларації з податку на прибуток підприємств, який оподатковується за ставкою 0 відсотків відповідно до пункту 44 підрозділу 4 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України», яка набула чинності 15 серпня 2017 року. 
У разі відсутності підстав для застосування нульової ставки, платники подають податкову декларацію з податку на прибуток підприємств за основною формою, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 20.10.2015 № 897 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 28.04.2017 № 467). 

У БОРОТЬБІ З КОРУПЦІЄЮ ДОПОМАГАЄ «ПУЛЬС»
Кременчуцька ОДПІ нагадує. Сервіс «Пульс» приймає звернення громадян та суб’єктів господарювання (далі – Заявники) щодо неправомірних дій та бездіяльності, можливі корупційні правопорушення у сфері службової діяльності з боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів ДФС та її територіальних органів.
Заявники можуть надати Інформацію за телефоном 0800-501-007, обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «4», та на електронну пошту idd@sfs.gov.ua.
Інформація приймається цілодобово.
Звертаємо увагу, що реєструючи звернення Ви даєте згоду на запис розмови технічними засобами та обробку і використання персональних даних згідно з законодавством.
При наданні Інформації бажано назвати своє прізвище, ім’я, по батькові (найменування підприємства, установи, організації, суб’єкта господарювання), контактний телефон, місце проживання/реєстрації, а також прізвище, ім’я, по батькові та посаду працівника органу ДФС, з яким пов’язана подія, дата, місце і суть події, конкретні обставини, зауваження, прохання чи вимоги. Якщо Заявник не бажає називати своє прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання/реєстрації, Інформація реєструється як анонімна.
У разі звернення представника Заявника обов’язково надаються відомості стосовно його повноважень здійснювати представництво законних інтересів та ведення справ Заявника, пов’язаних із сплатою податків, на підставі закону або довіреності. Якщо представник Заявника не надає такі дані, Інформація на сервіс «Пульс» не приймається.
Про результати розгляду Інформації клієнти повідомляються невідкладно або протягом 3 робочих днів. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін її опрацювання може бути подовжено.
Результати розгляду анонімної інформації не повідомляються.

ПОДАТКОВИЙ КАЛЕНДАР
Понеділок, 11 вересня 2017 року
Останній день подання
•звіту про обсяги виробництва та реалізації спирту за серпень (форма № 1-РС)
•звіту про обсяги виробництва та реалізації алкогольних напоїв за серпень (форма № 2-РС)
•звіту про обсяги виробництва та реалізації тютюнових виробів за серпень (форма № 3-РС)
•звіту про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв у оптовій мережі за серпень (форма № 1-ОА)
•звіту про обсяги придбання та реалізації тютюнових виробів у оптовій мережі за серпень (форма № 1-ОТ)
П’ятниця, 15 вересня 2017 року
Останній день подання
•звіту про використання книг обліку розрахункових операцій (розрахункових книжок) за серпень (форма № ЗВР-1), якщо не передбачено подання інформації дротовими або бездротовими каналами зв’язку; довідки про використані розрахункові книжки за серпень
•заяви щодо переходу на спрощену систему оподаткування з ІV кварталу та розрахунку доходу за попередній календарний рік.


Кременчуцька ОДПІ Головного управління
ДФС у Полтавській області, 11.09.2017

Категорія: Освіта | Додав: radakob (13.09.2017)
Переглядів: 16 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
» Форма входу

» Друзі сайту

Верховна Рада України

Кабінет Міністрів України

Державна фіскальна служба України

Полтавська обласна рада

Полтавська облдержадміністрація

Державний фонд сприяння місцевому самоврядуванню в Україні

Українська асоціація районних та обласних рад

Кобеляцька райдержадміністрація

Кобеляцька районна Асоціація фермерів та землевласників України

Відділ освіти райдержадміністрації

Управління соціального захисту населення

Центральна районна лікарня

Кабінет електронних сервісів

ПАМ"ЯТАЄМО ЗАГИБЛИХ
ГЕРОЇВ-ЗЕМЛЯКІВ


Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Copyright MyCorp © 2017