Середа, 22.11.2017, 14:05
Вітаю Вас Гість | RSS | Головна | Каталог статей | Реєстрація | Вхід
» Меню сайту

» Категорії розділу
Сесія ради [108]
Координаційна рада [95]
Постійні комісії [171]
Культура [362]
Спорт [84]
Виїзний прийом [124]
1
Освіта [326]
1
З апаратної [46]
Охорона здоров"я [6]

»





» Наше опитування
Оцінка сайту
Всього відповідей: 217

» Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Статті » Публікації » Освіта

Інформує фонд

Вимоги до розробки та затвердження нормативних актів з охорони праці на підприємстві

З метою створення на робочому місці в кожному структурному підрозділі умов праці відповідно до нормативно-правових актів з охорони праці, а також забезпечення додержання вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони праці, відповідно до п.2 ст. 13 Закону України «Про охорону праці», роботодавець зобов’язаний забезпечити на підприємстві будь-якої форми власності ефективне функціонування системи управління охороною праці (далі – СУОП), або елементів СУОП на підприємстві з кількістю працюючих до 50 чоловік. З цією метою роботодавець повинен розробити та затвердити положення, інструкції, інші акти з охорони праці, що діють у межах підприємства та встановлюють правила виконання робіт і поведінки працівників: на території підприємства; у виробничих приміщеннях; на будівельних майданчиках; робочих місцях. Роботодавець також повинен безоплатно забезпечити працівників нормативно-правовими актами з охорони праці. Нормативні акти з охорони праці, що діють на підприємстві, спрямовані на побудову чіткої СУОП та забезпечення в кожному структурному підрозділі і на робочому місці безпечних і нешкідливих умов праці. Розроблені та введені в дію нормативні документи повинні відповідати чинним законодавчим та нормативним актам України. 
Порядок розробки та затвердження нормативно-правових актів з охорони праці регламентований «Порядком опрацювання і затвердження роботодавцем нормативних актів з охорони праці, що діють на підприємстві» затверджених наказом Державного комітету України по нагляду за охороною праці від 21.12.1993 року №132 і його можна умовно поділити на наступні етапи:
1. Наказом роботодавця визначаються конкретні строки, виконавці та керівник розробки;
2. Посадова особа, яка призначена керівником розробки проекту нормативного акта з охорони праці, що діє на підприємстві, готує за участю відповідних спеціалістів пропозиції щодо організації та етапів роботи над проектом, складає план опрацювання нормативного акта, який затверджується керівником;
3. Роботодавець зобов'язаний врахувати при опрацюванні і затвердженні нормативного акта з охорони праці вимоги законодавства про охорону праці.
4. Проект нормативного акта підприємства про охорону праці підлягає узгодженню із службою охорони праці цього підприємства і керівником (фахівцем) з правових питань. У разі необхідності він узгоджується з іншими зацікавленими службами, підрозділами і посадовими особами підприємства, перелік яких визначає служба охорони праці. На підприємствах з кількістю працюючих до 50 чоловік та в організаціях, де службу охорони праці не створено, проект узгоджується з посадовою особою, на яку згідно з наказом роботодавця покладено виконання функцій цієї служби;
5. Затвердження і скасування нормативних актів підприємства про охорону праці здійснюється наказом  керівника (за винятком актів, які відносяться до компетенції трудового колективу і підлягають затвердженню на його загальних зборах або конференції).
Роботодавець зобов’язаний встановити систематичний контроль за відповідністю нормативних актів з охорони праці підприємства вимогам чинного законодавства та забезпечити їх періодичний перегляд, своєчасне внесення змін або опрацювання і затвердження нового нормативного акта у зв'язку із змінами в організації виробництва, впровадженням нової техніки і технології, переглядом державних міжгалузевих і галузевих нормативних актів про охорону праці. Термін перегляду нормативного акта з охорони праці, що встановлюється роботодавцем, не може перевищувати термінів перегляду державного нормативного акта про охорону праці або типового документа, на підставі яких опрацьовувався нормативний акт на підприємстві . 
Нормативний акт з охорони праці підлягає достроковому перегляду (або скасуванню), якщо органами державного нагляду за охороною праці виявлено його невідповідність вимогам законодавства про охорону праці. Реєстрація та облік нормативних актів про охорону праці підприємства здійснюються в порядку, який встановлюється роботодавцем, якщо інше не передбачено законодавством.

Головний спеціаліст Кобеляцького 
відділення Управління виконавчої дирекції 
Фонду соціального страхування України 
у Полтавській області Білогуб А.Ф.,25.10.2017

Категорія: Освіта | Додав: radakob (24.10.2017)
Переглядів: 22 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
» Форма входу

» Друзі сайту

Верховна Рада України

Кабінет Міністрів України

Державна фіскальна служба України

Полтавська обласна рада

Полтавська облдержадміністрація

Державний фонд сприяння місцевому самоврядуванню в Україні

Українська асоціація районних та обласних рад

Кобеляцька райдержадміністрація

Кобеляцька районна Асоціація фермерів та землевласників України

Відділ освіти райдержадміністрації

Управління соціального захисту населення

Центральна районна лікарня

Кабінет електронних сервісів

ПАМ"ЯТАЄМО ЗАГИБЛИХ
ГЕРОЇВ-ЗЕМЛЯКІВ


Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Copyright MyCorp © 2017