Субота, 25.11.2017, 08:46
Вітаю Вас Гість | RSS | Головна | Каталог статей | Реєстрація | Вхід
» Меню сайту

» Категорії розділу
Сесія ради [108]
Координаційна рада [95]
Постійні комісії [171]
Культура [362]
Спорт [84]
Виїзний прийом [124]
1
Освіта [328]
1
З апаратної [46]
Охорона здоров"я [6]

»





» Наше опитування
Оцінка сайту
Всього відповідей: 217

» Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Статті » Публікації » Культура

Інформує податкова

ВІД ПЛАТНИКІВ ПОДАТКІВ КОБЕЛЯЦЬКОГО ВІДДІЛЕННЯ КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ ОДПІ ДО БЮДЖЕТІВ УСІХ РІВНІВ НАДІЙШЛО ПОНАД 215 МІЛЬЙОНІВ ГРИВЕНЬ ПОДАТКІВ ТА ЗБОРІВ 

За підсумками роботи січня-жовтня 2017 року до бюджетів усіх рівнів платниками податків Кобеляцького відділення Кременчуцької сплачено 215,6 мільйонів гривень платежів. Цьогорічні надходження перевищили минулорічний показник на 64,0млн. грн. Темп росту збору платежів до відповідного періоду минулого року склав 42 відсотки, - повідомив в.о. начальника Кременчуцької ОДПІ Андрій Якименко.
При цьому, до Державного бюджету за січень-жовтень 2017 року надійшло 96,1млн.гривень, що на 38,5млн. грн. більше ніж за відповідний період минулого року. Темп росту до минулорічного показника становить 67 відсотків. У жовтні цього року до Державного бюджету зібрано 17,3 млн.грн. 
До місцевих бюджетів за десять місяців поточного року від платників Кобеляччини надійшло 119,6 млн. гривень. Приріст надходжень у порівнюваних умовах з аналогічним періодом минулого року склав 25,5 млн. гривень або 27 відсотків. Зокрема, у жовтні, місцеві скарбниці поповнилися на 16,7 млн. грн., що на 3,4 млн. грн. більше, ніж у жовтні минулого року.

ЗА ДЕСЯТЬ МІСЯЦІВ ЦЬОГО РОКУ СПЛАЧЕНО МАЙЖЕ 65 МІЛЬЙОНІВ ГРИВЕНЬ ЄСВ 
Відповідно до статті 46 Конституції України громадяни мають право на соціальний захист, який забезпечується завдяки сумлінній та своєчасній сплаті єдиного внеску, зокрема це стосується як пенсій, так і інших видів соціальних виплат і допомоги. 
Враховуючи, що саме система адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування відіграє значну роль у фінансуванні соціальної сфери України, то від своєчасного надходження страхових внесків значною мірою залежить ефективність вітчизняної системи соціального захисту. 
«Хочу відзначити позитивну динаміку надходжень ЄСВ по Кобеляцькому відділенню Кременчуцькій ОДПІ, зокрема у 2016 році було сплачено 55,9 мільйони гривень, а за десять місяців 2017 року сума ЄСВ, перерахована нашими платниками, вже становить 63,8мільйонів гривень», - підкреслив в.о. начальника Кременчуцької ОДПІ Андрій Якименко.
Платниками ЄСВ є всі юридичні особи та фізичні особи підприємці. Від імені громадян, що працюють за трудовим договором, нарахування і сплата внеску здійснюється роботодавцем. 
Проте на сьогоднішній день не всі суб’єкти господарювання сумлінно сплачують єдиний внесок, що порушує не тільки норми діючого в країні законодавства, а й основи соціального забезпечення застрахованих громадян. 
За словами Андрія Якименка, платникам варто дотримуватись встановлених термінів зі сплати ЄСВ, так як органами ДФС вживаються заходи впливу та стягнення такої заборгованості з платників, які не виконали визначені Законом обов'язки щодо вчасного нарахування, обчислення та сплати єдиного внеску. Тому з метою покращення соціальних стандартів населення платникам необхідно дотримуватись вимог чинного законодавства та слід пам’ятати, що своєчасна сплата єдиного внеску - це запорука зростання добробуту та гарантія соціального захисту населення. 

ОСОБИСТО ПОСПІЛКУВАЛИСЯ З КЕРІВНИЦТВОМ КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ ОДПІ 19 ГРОМАДЯН
Впродовж січня-жовтня цього року посадові особи Кременчуцької ОДПІ провели 19 особистих прийомів громадян. Зокрема, в.о. начальника Кременчуцької ОДПІ провів 9 особистих прийомів громадян, його заступники – 10. Проведено 1 колективний прийом членів ОСББ.
На особистий прийом до посадових осіб Кременчуцької ОДПІ звернулись одинадцять  підприємців, 3 - члени ОСББ,  3 - пенсіонери, 1 – безробітний  та 1 – робітник,. 
За результатами зустрічей громадянам надано 19 усних роз’яснень. 
Нагадуємо, що записатись на прийом до посадових осіб Кременчуцької ОДПІ можна за номером (0536) 74-07-20, а ознайомитись, хто з керівництва і коли приймає, можна на стендах в Центрах обслуговування платників, а також  субсайті Територіальних органів ДФС у Полтавській області ( http://poltava.sfs.gov.ua/). 

ЗАКОНОДАВЧІ ЗМІНИ З ПИТАННЯ ДОБРОВІЛЬНОЇ СПЛАТИ ЄДИНОГО ВНЕСКУ НА ЗАГАЛЬНООБОВ’ЯЗКОВЕ ДЕРЖАВНЕ СОЦІАЛЬНЕ СТРАХУВАННЯ – У ПИТАННЯХ ТА ВІДПОВІДЯХ
З 11.10.2017 набрав чинності ЗАКОН УКРАЇНИ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій». Чи відбулися зміни з питання добровільної сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування?
Питання добровільної сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування регулюється Законом України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування", зокрема статтею 10, в яку внесені зміні і які також набрали чинності з 11 жовтня 2017 року. 
В розрізі змін, хто має право на добровільну сплату єдиного внеску з метою купівлі страхового стажу?
З 11 жовтня 2017 року особами, які мають право добровільно сплатити єдиний внесок і таким чином придбати страховий стаж, є:
члени особистого селянського господарства, особи, які досягли 16-річного віку, у тому числі іноземці та особи без громадянства, які проживають в Україні, та громадяни України, які проживають за її межами.   
Але, при умові, що ці особи не перебувають у трудових відносинах з роботодавцями (тобто ніде не працюють!), та не належать до платників єдиного внеску, а саме не є фізичними особами-підприємцями, не провадять незалежну професійну діяльність: наукову, освітню, медичну, юридичну. Одним словом, не є самозайнятими особами. 
Розглянемо таку ситуацію: - Особа має право купити страховий стаж і виникла така необхідність, які її подальші дії?
Перш за все необхідно звернутись до територіальних органів Пенсійного фонду з метою визначення періодів, в яких особа не підлягала загальнообов'язковому державному соціальному страхуванню - не працювала, не була фізичною особою-підприємцем, або самозайнятою особою.     
Наступний крок – звернутися до територіальних органів Державної фіскальної служби. Наприклад, якщо ви мешкаєте у Кременчуці, то до Кременчуцької ОДПІ принести заяву за формою, передбаченою чинним законодавством. 
Заяву перевіряють, із особою зв’язується наш інспектор і якщо заява пройшла  успішно перевірку, то в строк не пізніше ніж 30 - денний термін з дня отримання заяви укладається договір про добровільну участь відповідно до затвердженої законодавством форми. 
Які зміни відбулися в договорі про добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування?
В договорі відбулися зміни щодо сплати єдиного внеску, а саме. Договором про добровільну участь може бути передбачена одноразова сплата особою єдиного внеску за попередні періоди, в яких особа не підлягала загальнообов'язковому державному соціальному страхуванню (у тому числі за період з 1 січня 2004 року по 31 грудня 2010 року). Сума сплаченого єдиного внеску за кожен місяць такого періоду не може бути меншою за мінімальний страховий внесок на дату укладення договору, помножений на коефіцієнт 2. 
На сьогоднішній день мінімальний страховий внесок складає 704 грн., помножив на коефіцієнт 2 отримуємо суму в розмірі 1408 грн. 
Одноразова сплата особою єдиного внеску за попередні періоди, передбачена цією частиною, може бути здійснена за окремим договором, укладеним у порядку, передбаченому чинним законодавством.

ВІДПОВІДЬ НА ЗАПИТ ПОДАТКОВОЇ ЧЕРЕЗ «ЕЛЕКТРОННИЙ КАБІНЕТ ПЛАТНИКА» 
Кременчуцька ОДПІ звертає увагу, що контролюючі органи мають право отримувати від платників податків, платників єдиного соціального внеску та надавати у межах, передбачених законом, документи в електронному вигляді. 
Щодо права платника податків на запит контролюючого органу в електронному вигляді подавати інформацію, надавати відповідь та скановані копії документів, то слід зазначити, що суб’єкти інформаційних відносин зобов’язані подавати інформацію, визначену у запиті контролюючого органу, та її документальне підтвердження протягом одного місяця з дня, що настає за днем надходження запиту, якщо інше не передбачено Податковим кодексом України. 
Електронний кабінет забезпечує можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених Податковим кодексом України та нормативно-правовими актами, що прийняті на підставі та на виконання норм Податкового кодексу України, законами з питань митної справи, в тому числі, шляхом забезпечення взаємодії платників податків з контролюючими органами з інших питань, передбачених Податковим кодексом України, яка може бути реалізована в електронній формі засобами електронного зв’язку. 
За допомогою розділу «Листування з ДФС», який розміщено в приватній частині електронного сервісу «Електронний кабінет платника» платники мають змогу відправляти електронного листа у форматі pdf до органу ДФС. 

ДЕ ПЛАТНИК ПОДАТКІВ МОЖЕ ДІЗНАТИСЯ ПРО БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ ДЛЯ СПЛАТИ ПОДАТКІВ, ЗБОРІВ ТА ЄСВ
Банківські реквізити для сплати податків, зборів, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, митних та інших платежів до бюджету визначаються Державним казначейством України і повідомляються територіальному органу ДФС, а тому для їх отримання платнику податків необхідно звернутись до контролюючого органу ДФС за місцем реєстрації або місцем здійснення діяльності. 
Крім того, платник податків може дізнатись про банківські реквізити на субсайтах територіальних органів ДФС та субсайті Офісу великих платників податків ДФС в розділі «Бюджетні рахунки», в яких розміщено реквізити рахунків Державного та місцевих бюджетів за всіма видами податків, зборів (обов’язкових платежів), єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, митних та інших платежів в розрізі районів. Перейти до відповідних розділів можна з головної сторінки офіційного веб-порталу ДФС, натиснувши посилання «Бюджетні рахунки» або за посиланням http://poltava.sfs.gov.ua/byudjetni-rahunki/.

ЗАТВЕРДЖЕНО ПОРЯДОК НАДАННЯ УЗАГАЛЬНЮЮЧИХ ПОДАТКОВИХ КОНСУЛЬТАЦІЙ
Міністерство фінансів України наказом від 27.09.2017 №811 затвердило Порядок надання узагальнюючих податкових консультацій. Наказ набере чинності з дня його офіційного опублікування (на сьогодні не опубліковано). 
Відповідно до наказу узагальнюючі податкові консультації надаються: 
1) за результатами періодичного узагальнення індивідуальних податкових консультацій, наданих контролюючими органами платникам податків; 
2) у разі наявності обставин, що свідчать про неоднозначність окремих норм податкового та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи. 
Узагальнюючі податкові консультації оприлюднюються на офіційному веб-сайті Мінфіну протягом 5 календарних днів з дня їх надання і є чинними до моменту визнання наказів Мінфіну про їх затвердження такими, що втратили чинність, або скасування судом таких наказів. В останньому випадку протягом 30 календарних днів з дня набрання законної сили рішенням суду має бути опублікована нова узагальнююча консультація, видана з урахуванням висновків суду. 
В свою чергу Державна фіскальна служба України щокварталу, не пізніше 5 числа місяця, що настає за кожним календарним кварталом, надаватиме Мінфіну узагальнену інформацію про результати практичного застосування законодавства з питань оподаткування, з питань сплати єдиного внеску разом, яка має містити визначені Порядком відомості, із пропозиціями щодо необхідності надання узагальнюючих податкових консультацій. 

СПАДЩИНА БЕЗ ПОДАТКУ: ХТО МАЄ ПРАВО
Оподаткування доходу, отриманого платником податку, зокрема внаслідок прийняття ним у спадщину коштів, майна, майнових чи немайнових прав, регламентується ст. 174 розділу IV Податкового кодексу України (далі – ПКУ). 
Згідно з п. п. 174.2.2 п. 174.2 ст. 174 ПКУ вартість будь-якого об’єкта спадщини (подарунку), що успадковується спадкоємцями (обдарованими), які не зазначені у п. п. 174.2.1 п. 174.2 ст. 174 ПКУ, зокрема членами сім’ї спадкодавця першого та другого ступенів споріднення, оподатковується за ставкою 5 відсотків. 
За нульовою ставкою податку на доходи фізичних осіб оподатковуються об’єкти спадщини (дарування), що успадковуються членами сім’ї спадкодавця першого та другого ступенів споріднення. 
При цьому відповідно до п. п. 14.1.263 п. 14.1 ст. 14 ПКУ членами сім’ї фізичної особи першого ступеня споріднення вважаються її батьки, її чоловік або дружина, діти такої фізичної особи, у тому числі усиновлені. 
Членами сім’ї фізичної особи другого ступеня споріднення вважаються її рідні брати та сестри, її баба та дід з боку матері і з боку батька, онуки. 
Крім того, відповідно до п. п. 1.1 п. 161 підрозділу 10 розділу XX ПКУ платниками військового збору є особи, визначені п. 162.1 ст. 162 ПКУ, зокрема, фізична особа – резидент, яка отримує доходи з джерела їх походження в Україні. 
Об’єктом оподаткування військовим збором є доходи, визначені ст. 163 ПКУ. 
Разом з цим п. п. 1.7 п. 161 підрозділу 10 розділу XX ПКУ передбачено, що звільняються від оподаткування збором доходи, які не включаються до загального оподатковуваного доходу фізичної особи та/або доходи, які оподатковуються за нульовою ставкою податку. 
Враховуючи викладене, дохід у вигляді спадщини, отриманий фізичною особою – резидентом від фізичної особи – резидента члена сім’ї першого або другого ступеня споріднення, оподатковується податком на доходи фізичних осіб за нульовою ставкою податку та звільняється від оподаткування військовим збором. 

КОЛИ МОЖУТЬ ВІДМОВИТИ У РЕЄСТРАЦІЇ РРО 
Відповідно до п. 8 глави 2 розділу II Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.06.2016 №547 протягом двох робочих днів після отримання документів, визначених у п. 4 глави 2 розділу II Порядку, контролюючий орган відмовляє в реєстрації реєстратора розрахункових операції (далі – РРО), якщо: 
- РРО вже зареєстрований; 
- модель (модифікацію) РРО не включено або виключено з Державного реєстру РРО; 
- РРО не відповідає сфері застосування, зазначеній в реєстраційній заяві; 
- центр сервісного обслуговування не має права на технічне обслуговування та ремонт РРО у зв’язку з відсутністю договору з виробником (постачальником) такого РРО; 
- документи подано не в повному обсязі; 
- в контролюючому органі наявні відомості про анулювання ліцензії на право здійснення відповідної господарської діяльності; 
- відсутній документ на право власності або інший документ, що дає право на розміщення господарської одиниці, де буде використовуватися РРО; 
- суб’єкта господарювання не включено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; 
- суб’єкт господарювання не перебуває на обліку в контролюючому органі, до якого подано документи на реєстрацію РРО; 
- суб’єкт господарювання або його відокремлені підрозділи не перебувають на обліку в контролюючому органі за адресою господарської одиниці, де буде використовуватися РРО. 
За наявності підстав для відмови в проведенні реєстрації РРО контролюючий орган не пізніше двох робочих днів з дати надходження документів для проведення реєстрації РРО надає або надсилає (поштовим відправленням або на електронну пошту) суб’єкту господарювання повідомлення про відмову у проведенні реєстрації РРО із зазначенням підстав для такої відмови. 

ВІДКРИЛИ НОВУ ТОЧКУ: ПОВІДОМТЕ ПОДАТКОВУ 
Фізична особа - підприємець - платник єдиного податку при відкритті нового торговельного об’єкта повинна подати відповідну заяву до органу ДФС за місцем реєстрації та повідомити про об’єкти оподаткування та об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, шляхом подання повідомлення за формою № 20-ОПП. 
Нагадаємо, у разі виникнення змін у відомостях, зокрема у разі зміни місця провадження господарської діяльності, суб’єкти господарювання повинні подати заяву до контролю¬ючого органу з відповідними відомостями. 
Така заява подається платниками єдиного податку: 
першої і другої груп — не пізніше 20 числа місяця, що настає за місяцем, у якому відбулися такі зміни; 
третьої групи — разом з податковою декларацією за податковий (звітний) період, у якому відбулися такі зміни (пункти 298.5, 298.6 Податкового кодексу України). 
Згідно з пунктом 299.7 ПКУ до реєстру платників єдиного ¬податку (далі — Реєстр) вносяться відповідні відомості про такого платника. 
Зміни до реєстру платників єдиного податку вносяться в день подання платником відповідної заяви. 
З метою проведення податкового контролю платники податків підлягають реєстрації або взяттю на облік у контролюючих органах за місцем проживання особи (основне місце обліку), а також за місцем розташування рухомого та нерухомого майна, об’єктів оподаткування або об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (неосновне місце обліку) (п. 63.3 ПКУ). 
Для здійснення такого податкового контролю застосовується Порядок № 1588, яким передбачено, що платник податків зобов’язаний повідомляти про об’єкти оподаткування та об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, контролюючі органи за основним місцем обліку шляхом подання повідомлення за формою № 20-ОПП (додаток 10 до Порядку № 1588). 
Таке повідомлення повинні подавати всі фізичні особи — підприємці в разі наявності, виникнення, зміни типу об’єкта оподаткування. 
Відповідно до встановленої форми № 20-ОПП у разі зміни відомостей про об’єкт оподаткування (зміну типу, найменування, місцезнаходження або стану об’єкта оподаткування) платник податків при поданні повідомлення за формою № 20-ОПП з оновленою інформацією зазначає у другій графі відомостей про об’єкти оподаткування код ознаки надання інформації 3 «Надання інформації щодо зміни відомостей про об’єкт оподаткування (зміна типу, найменування, місце¬знаходження тощо». 

УНІВЕРСИТЕТ МИТНОЇ СПРАВИ ТА ФІНАНСІВ ЗАПРОШУЄ НА ДЕНЬ ВІДКРИТИХ ДВЕРЕЙ
До уваги абітурієнтів - 2017! 
18 листопада 2017 року о 10 годині Університет митної справи та фінансів (м.Дніпро) проводить День відкритих дверей. 
Завітайте та дізнайтеся більше про: 
- особливості та переваги Університету; 
- курси довузівської підготовки; 
- умови та правила вступу; 
- перспектива працевлаштування; 
- студентське життя та багато іншого. 

Заходи відбудуться за адресою: м. Дніпро, вул. В. Вернадського, 2/4. 
Більш детальну інформацію про Університет можна отримати на сайті: www.umsf.dp.ua. 

ПОДАТКОВИЙ КАЛЕНДАР
Четвер, 9 листопада 2017 року
Останній день подання
• звіту про суми податкових пільг за ІІІ квартал
• податкової декларації з податку на прибуток підприємства за три квартали платниками, у яких податковий період дорівнює календарному кварталу*
• розрахунку частини чистого прибутку (доходу), що підлягає сплаті до державного бюджету державними унітарними підприємствами та їх об’єднаннями за результатами щоквартальної фінансово-господарської діяльності, за три квартали
• розрахунку податку на прибуток нерезидента, який провадить діяльність на території України через постійне представництво, на підставі складення окремого балансу фінансово-господарської діяльності за три квартали платниками, у яких податковий період дорівнює календарному кварталу
• розрахунку податку на прибуток постійного представництва нерезидента, визначеного шляхом застосування до суми отриманого доходу коефіцієнта 0,7, за три квартали платниками, у яких податковий період дорівнює календарному кварталу
• декларації про валютні цінності, доходи та майно, що належать резиденту України і знаходяться за її межами, за IІІ квартал
• податкової декларації з ПДВ платниками, у яких базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному кварталу, за ІІІ квартал
• звіту про обсяги виробництва та реалізації спирту за жовтень (форма № 1-РС)
• звіту про обсяги виробництва та реалізації алкогольних напоїв за жовтень (форма № 2-РС)
• звіту про обсяги виробництва та реалізації тютюнових виробів за жовтень (форма № 3-РС)
• звіту про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв у оптовій мережі за жовтень (форма № 1-ОА)
• звіту про обсяги придбання та реалізації тютюнових виробів у оптовій мережі за жовтень (форма № 1-ОТ)
• податкової декларації платника єдиного податку — фізичної особи — підприємця третьої групи за ІІІ квартал
• податкової декларації рентної плати з розрахунком:
рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів за ІІІ квартал; 
рентної плати за спеціальне використання води за ІІІ квартал; 
рентної плати за користування надрами без рентної плати за користування надрами при видобуванні вуглеводневої сировини за ІІІ квартал
• податкової декларації екологічного податку за ІІІ квартал
• податкової декларації збору за місця для паркування транспортних засобів за три квартали
• податкової декларації туристичного збору за три квартали
• податкової декларації платника єдиного податку юридичними особами та фізичними особами —підприємцями третьої групи за три квартали
• податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за IІІ квартал (форма № 1ДФ).

 

Кобеляцьке відділення Кременчуцької ОДПІ, 07.11.2017

Категорія: Культура | Додав: radakob (07.11.2017)
Переглядів: 47 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
» Форма входу

» Друзі сайту

Верховна Рада України

Кабінет Міністрів України

Державна фіскальна служба України

Полтавська обласна рада

Полтавська облдержадміністрація

Державний фонд сприяння місцевому самоврядуванню в Україні

Українська асоціація районних та обласних рад

Кобеляцька райдержадміністрація

Кобеляцька районна Асоціація фермерів та землевласників України

Відділ освіти райдержадміністрації

Управління соціального захисту населення

Центральна районна лікарня

Кабінет електронних сервісів

ПАМ"ЯТАЄМО ЗАГИБЛИХ
ГЕРОЇВ-ЗЕМЛЯКІВ


Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Copyright MyCorp © 2017